Author: Paul Disbeschl

Important update for (potential) members

Dear all,

Sadly Corona still influences all of our lives, and we recently received an update with new measures we have to conform to.

From now on, only members can attend our training sessions. If you’d like to become an official member of Dutch Mountains, you can sign up using the “Lid worden”/“become a member” link in the top menu above.

Furthermore, we’re sadly not allowed to organize any physical activities anymore until further notice. Therefore, all planned activities have been cancelled for the moment.

New Year’s Dinner 2020

At the end of January, Dutch Mountains members met up for the annual New Year’s dinner at De Haselderhof in Valkenburg. The members, dressed up in their nicest suits and dresses, were rewarded for their small trek up the hill to the restaurant with delicious meals and wines. Pictures were made, stories were told and Willem gave an entertaining speech.
We would like to thank De Haselderhof for the lovely evening!

Ook nu weer bedankt aan alle sponsoren voor een schoon 2010 en hopelijk een nog beter 2020

November Ledenweekend

Halverwege november kwam er een einde aan het heerlijke warme fietsweer. Hoog tijd voor een ledenweekend van Dutch Mountains dus! Op vrijdagmiddag kwamen een groep DM leden bijeen voor het gebouw van UM-Sports om samen door de kou naar de herberg te fietsen – “De Koestal”, in St. Pieters-Voeren, net over de grens. De eerste nacht werd er gezellig gedanst en gefeest tot diep in de nacht; de dag erna werd er pas in de middag ontbeten.
Toen alle leden bijgekomen waren van de wilde avond ervoor, vertrokken we naar Mosaqua, een tropisch zwembad in Gulpen. Na gillend de glijbanen af te zijn gegaan werd er al flink gebabbeld in de bubbelbaden over wat er die avond zou plaatsvinden: de cantus.
Na het douchen reden de leden terug naar de Koestal voor het avondeten; heerlijke hamburgers bereid door Ronald samen met friet van Willem. Hierna begon de cantus; Io Vivat! Het praesidium, bestaande uit Barry en Titi, zorgde voor een onvergetelijke avond met veel gelach, gezang en gezelligheid. Na de cantus werd er weer enthousiast gedanst als de nacht ervoor, dit keer werden er kreten geslaakt als “In de hond!”, “Kurk!”, “Adje bestuur!”, en nog meer.
Na wederom een korte nacht werd er schoongemaakt en ontbeten alvorens we aanvingen terug te fietsen naar Maastricht.